اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۸
کد خبر: ۱۱۱۳۶
تاریخ انتشار: ۱۴:۴۸ - ۰۴ آذر ۱۳۹۷ - 25 November 2018
مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران تاکید کرد: 
مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران با اشاره به اینکه باید فضای لازم برای پیمانکاران و سازندگان داخلی ایجاد شود ، گفت: ما در راستای حمایت از تولیدات داخلی اولویت خود را  استفاده از کالا های ایرانی قرار داده ایم و تنها در صورت که کالای در کشور مشابه نداشته باشد از خارج سفارش می دهیم.
ضرورت حمایت از شرکت ها و سازندگان داخلی به گزارش خبرنگار سرویس اقتصادی عصرپرس، سید عبدالله موسوی مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران در اختتامیه دهمین نمایشگاه تخصصی ساخت داخل تجهیزات صنعت نفت و حفاری خوزستان گفت: نمایشگاه نشان دهنده توانمندیها و دانش فنی سازندگان داخلی است و باعث می شود تا از داشته های کشور دفاع کرده و صنعت نفت ایران را در سطح دنیا نشان دهد .

وی افزود: تعامل خوبی در چند سال گذشته برای بر پایی نمایشگاه با حداقل هزینه انجام شده که توانسته برای صنعت نفت موثر واقع شود .

موسوی در ادامه با بیان اینکه امروز ما در شرایطی قرار داریم که مقاومت بهترین راه مقابله با تحریم هاست، تاکید کرد: باید پتانسیل ها  و دانش ها را در کشور نهادینه کرده و در راستای  تقویت دانشگاه ها و حمایت از استعدادهای موجود تلاش کنیم.

مدیر عامل شرکت ملی حفاری ایران ادامه داد: باید امید را در بین نخبگان و کارکنان تقویت کنیم و نباید کلمه نمی توانیم را بر زبان بیاوریم، چرا که همیشه توانسته آیم با خودکفایی و مقاومت در مقابل هجمه های دشمنان ایستادگی کنیم.

موسوی در ادامه با اشاره به اینکه ما در هشت سال دفاع مقدس توانستیم دست خالی در مقابل دشمنان ایستادگی کنیم، گفت: دشمنان همواره با دسیسه های جدید به فکر زمین زدن ملت ما هستند که با تمام توان و انسجام ملی با آنها مقابله کرده و نخواهیم گذاشت به هدف خود برسند. 

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران گفت: ایجاد شکوفایی لازم برای تولید ملزومات صنعت نفت ضروری است و حمایت خود را باید از تولید کنندگان داخلی داشته باشیم. 

وی ادامه داد: یکی از وظایف مدیران نفتی حمایت از توانمندی داخلی است و دانشگاه ها می توانند در این راستا ما را یاری دهند.

موسوی گفت: سیاست های کلی کشور اعتماد کنیم ما در  طول سالیان گذشته 10 هزار قطعه بومی سازی شده و بخش عظیمی از لوله نیز مشابه داخلی آن تولید شده است.

باید فضای لازم برای پیمانکاران و سازندگان داخلی ایجاد شود 
مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران با اشاره به اینکه باید فضای لازم برای پیمانکاران و سازندگان داخلی ایجاد شود ، گفت: ما در راستای حمایت از تولیدات داخلی اولویت خود را  استفاده از کالا های ایرانی قرار داده ایم و تنها در صورت که کالای در کشور مشابه نداشته باشد از خارج سفارش می دهیم.

موسوی درادامه اولویت اول خرید قطعات مورد نیاز شرکت ملی حفاری ایران را خرید از تولیدات داخلی استان دانست و گفت: اقلام صنعتی و غیر صنعتی که توان آن در شهر اهواز وجود داشته باشد باید در خود استان تهیه و تولید شود.

وی در ادامه گفت: در حال حاضر هزار میلیارد تومان گل حفاری از مناطق دیگر کشور خریداری می شود که در صورت خرید از داخل استان می توان کسب و کار ویژه ای برای اشتغالزایی استان ایجاد کرد.

موسوی ادامه داد: دشمنان با شبکه های مجازی  در حال تضعیف ایران هستند که ما با تمام توان برای حل مشکلات خود گام بر می داریم .

 به گزارش عصرپرس، نمایشگاه ساخت داخل تجهیزات صنعت نفت و حفاری خوزستان با حضور بیش از 220  شرکت داخلی در زمینه ساخت قطعات و تجهیزات مورد استفاده در صنایع نفت، گاز، پالایش،پتروشیمی و حفاری، امروز به کار خود پایان داد.




خبرنگار: پروین مرادی
نام:
ایمیل:
* نظر: